Forum Żydów Polskich Forum Żydów Polskich
1294
BLOG

Karp po żydowsku, rabin u fryzjera

Forum Żydów Polskich Forum Żydów Polskich Rozmaitości Obserwuj notkę 6

[Ada Fijał: Chciałam powiedzieć kawał, ale to jest chyba jeden z tych kawałów, których się nie powinno mówić

Marcin Prokop: Nie no, powiedz! My to ocenimy.

Ada Fijał: Jaka jest metoda, aby zrobić karpia po żydowsku...

Marcin Prokop: No to nie wiem, czy chcemy znać odpowiedź. Cholerka, po co ja się o to prosiłem. Przepraszamy wszystkich, którzy poczują się teraz urażeni.

Ada Fijał: Trzeba kupić karpia i sprzedać drożej.]

 

W ostatnich dwóch dniach, w Internecie dała się zaobserwować burza w szklance wody, spowodowana tym momentem w TVN (proszę zwrócić uwagę na wielemówiącą reakcję Marcina Prokopa).

Jak można to skomentować?

Może tak?  -

Fryzjer strzyże księdza. Po strzyżeniu mówi: "osoby duchowne u mnie za darmo". Ksiądz jest wzruszony i na drugi dzień przynosi fryzjerowi w prezencie piękny ryngraf.

Następnym razem przychodzi do fryzjera pastor. Po strzyżeniu fryzjer mówi: "Osoby duchowne u mnie za darmo". Pastor jest wzruszony i następnego dnia przynosi fryzjerowi w prezencie pięknie wydaną Biblię.

Kolejnym razem przychodzi do fryzjera rabin. "Osoby duchowne u mnie za darmo" - mówi po strzyżeniu fryzjer. Rabin jest wzruszony i tego samego dnia przyprowadza do fryzjera trzech innych rabinów.

 

P.S. Mam nadzieję, że nikt nie zrobi z powodu "karpia po żydowsku" histerii ani nie będzie żadnych dąsów.

Ale tak sobie myślę, że gdyby to nie było TVN, tylko jakaś telewizja na "przeciwnym biegunie" i gdyby skład rozmówców też był z "przeciwnego bieguna", to różne krajowe (a może i międzynarodowe) organizacje o szlachetnych celach skorzystałyby z okazji do wykazania swojej (nadmiernej) czujności i ośmieszyły się - nie po raz pierwszy - swoim przewrażliwieniem...

Mam nadzieję, że bym się pomylił i obawy, że jednak nie.

Paweł Jędrzejewski

28 grudnia 2015.

Nasz portal: https://forumzydowpolskichonline.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości